Ahad, 4 Mac 2012

MEMBUANG MASA!!!!!


WATAN BERTINTA

Ada orang berkata, 'pemimpin PAS di Kedah sekarang bergaduh sesama sendiri semua makan harta tanah waqaf khas madrasah salihiah' dan cuba meruntuhkan kedai insuran untuk beri laluan SONNY HO DAP KRISTIAN buat pusat maksiat.

Ada pula yang kata PAHROLRAZI gaduh dengan Azizan sebab berebutkan jawatan MB.

Ada yang bertelah ini semua angkara parasit, penyamun dan penyangak dari dalam yang dinaungi oleh Anwar Ibrahim.

Ada pula yang kata Azizan mahu dibuang sebab dia dah jadi liabiliti pada PAS dalam usaha PAS untuk pertahankan kemenangan di Kedah.

Apapun semua orang boleh buat telahan, yang jelas KEDAH SEJAHTERA PADAN MUKA HANGPA...

Dan yang jelas tok sah membuang masa, kembalikan kuasa dan mandat kepada rakyat. Biar rakyat membuat penilaian, kuasa kebalikan kepada rakyat.. itu yang terbaik.

3 comments:

Tanpa Nama berkata...

Tak perlulah PAS/DAP/PKR..mengarut.
Bagi BN jer la...tak payah kecoh2.
Korang pangkah BN lepas tu balik buat kerja masing2. Habis cerita.

BN dah PRO buat kerja dia...korang bantah bangkang pun kerja org BN jalan..masalah dia buat jahat ker, itu dia jawab kat dalam kubur.

Ni korang pangkah PAS/PKR/DAP..kenyang dengan ceramah jer apa celop beb?. Kita manusia ni dunia dan akhirat nak jugak. Anak bini nak makan, kerja nak jalan, kemudahan nak ada...kita bukan tinggal dizaman 40-50an..ni zaman millinium.

Yang nyata sekarang PAS/PKR/DAP gagal dalam tanggungjawab mereka. Mereka hanya kenyangkan rakyat dengan lakonan2 bermutu tinggi. Pemimpin kenyang ler..dia org dapat imbuhan..ribu riban. Yang rakyat dapat ker imbuhan? tarakkk...elekkkk. Masalahnya bila Kerajaan BN bagi imbuhan korang tala gak?...so..jgn buat dosa ler...bagi kat BN korang buat kjerja korang kerajaan BN akan buat kerja dia org.

Korang mintak apa yg perlu, insyaalah BN akan tunaikan...ini bukan janji..tapi pasti.

Tanpa Nama berkata...

SUBHANALLAH..balasan Allah itu cukup cepat skrg ni!!

REJIM PAS KEDAH..berjaya ’memajukan’ PEROBOHAN MADRASAH!! Wpun depa bergaduh sakan..tp dlm bab meroboh Madrasah berok Pahrolrazi dgn konco2nya tidak pun kesah pasai tu..wpun depa bermusuh dgn MB Azizan..tgklah betapa jahatnya perjuangan mereka!!

Itulah ‘jihad’ yg plg hebat oleh puak Khawarij PAS khususnya di Kedah..tiada satupun ULARmak berfikrah PAS menentang usaha jahat itu..sebaliknya mereka SEBOK dgn perebutan kuasa MB..MASYA ALLAH!!

Tiap2 hari bukan main sakan mereka berhujah ikut logik akal, bab Islam tolak buang ke mana.. konon Madrasah itu ‘cabuk’, tiada jemaah, disebarkan dgn sindiran2 buruk kpd rumah ibadah umat Islam..mereka hina tapak mulia dan bermaruah pd Islam.. mereka kata hebat sgt pasai Islam..so buatlah program pengimarahan..untuk hidupkan Madrasah tu..tp TIDAK..nafsu mereka ialah WANG!

Sedangkan mereka tidak tahu disisi Allah apakah hakikat sebenar nilai Madrasah itu..keikhlasan si pewakaf yg mewakafkan 100 tahun dulu untuk TUJUAN AGAMA.. dan doa org2 SOleh yg tidak sanggup melihat maruah syiar Islam digantikan dgn RM 1.47juta..

Maruah Islam tidak ternilai dgn wang ringgit..ttp mereka..REJIM PAS Kedah berpakat dgn Mufti untuk ‘mentaksirkan’ nilai Madrasah itu mengikut hawa nafsu mereka..berpakat dgn pemaju DAP Harbi..

dgn Mufti sekali pn terpengaruh..Mufti akhir zaman..

tksampai sebulan dr kes berat itu..kedudukan Azizan mula 'bergoncang' teruk..

So.. fikir2kan lah..siapa yg menggerakkan semua ini.. Allah Itu Maha Berkuasa! Peringatan Allah blh dtg dlm mcm2 bentuk.. sedangkan kita pun tahu sifat ASSOBIAH dan TAKSUBNYA org2 PAS pd sesama mereka wpun dicalit najis mereka tetap jilat…

Semoga Allah GAGALKAN kerja2 REGIM PAS Kedah ini meruntuhkan Madrasah Solihiah dan merosakkah syiar Islam di Kedah..pecahkanlah kuasa politik mereka!!

Hancurkanlah dan laga2kanlah Regim PAS ini di seluruh negara..sbg pengajaran buat balaci2 PAS dan umat Islam diseluruh tanah air!

Tanpa Nama berkata...

Salam..
aku heran..kenapa MATI hati org2 PAS ni dr lihat yg jelas dan benar?
Allah matikan hati2 mereka sbb duk caci dan kafirkan org lain berpuluh tahun..
Malu lah weii balaci2 PAS.. parti hangpa teruk sgt..hala tuju tktau kemana..bergaduh mcm org bodoh..wpun pakat2 ada ijazah.. jgn duk salah UMNO la.. pandanglah sama teguran dr Allah..

buang sikap sombong angkuh..hangpa kata UMNO lemah..tp bila parti hanpa ada masalah hngpa tuduh UMNO.. hangpa ni sewel kot org PAS oii? hangpa takut dgn UMNO..khurafat!

Catat Ulasan

DISCLAIMER

Assalamualaikum.

Segala Komen atau kritikan adalah atas tanggungjawab pemberi komen sendiri.

Buat masa kini komen boleh diberikan atas nama Anon, tetapi pihak Kedah Times masih terpaksa menapis komen-komen yang tidak bertanggungjawab.

Harap maklum.

Sekian, terima kasih.

 

Dari Mana Mereka

Pelawat sejak 18-04-2010

free counters

Arkib

Pengikut 2

Pengikut

© 2010 Laman Kedah Times Copyright by Kedah Times | Courtesy of Three Column Templates