Rabu, 28 Mac 2012

Selalu Lewat

Selama 16 tahun Anwar dalam Umno, tidak ada satu pun cacat cela Umno yang Anwar dedahkan. Malah apa yang Anwar selalu nampak adalah PAS sebagai pengkhianat Islam dan ulama PAS sebagai terompah.

 Sebelum itu mata Anwar hanya nampak bahawa PAS bukan baca ayat Kursi, tetapi baca Ayat Kerusi. Malangnya, pada tahun 1998, Anwar telah DIPECAT  dari Umno, Anwar nampak segala yang buruk dalam Umno. Selepas dia dipecat, barulah mata Anwar nampak segala yang buruk pasal Umno. Kenapa lewat sangat?


Begitu juga PAS. Sebelum 1998, PAS nampak Anwar sebagai penjubur dan PAS sebarkan bagaimana Anwar menyamar dengan rambut palsu untuk meratah wanita dan lelaki. Tetapi, setelah Anwar dipecat, maka PAS nampak Anwar adalah pemimpin yang layak dan wajib diangkat sebagai perdana menteri. Kenapa lewat sangat?

Sebelum ini Dr Hasan Ali membuat ubahsuai pejabat beliau dengan belanja RM300,000. Bukan setakat belanja itu tidak diberitahu kepada rakyat, malah Exco dan MB PKR lah yang meluluskan projek dan bayarannya. Tapi dalam sehari dua ini, PKR nampak perbelanjaan ubahsuai pejabat Hassan Ali yang diluluskan oleh kerajaan PKR sendiri sebagai salah dan pembaziran. Kenapa lewat juga?

Kenapa mereka selalu lewat..

Bolehkah kaki liwat lewat diangkat sebagai pemimpin

0 comments:

Catat Ulasan

DISCLAIMER

Assalamualaikum.

Segala Komen atau kritikan adalah atas tanggungjawab pemberi komen sendiri.

Buat masa kini komen boleh diberikan atas nama Anon, tetapi pihak Kedah Times masih terpaksa menapis komen-komen yang tidak bertanggungjawab.

Harap maklum.

Sekian, terima kasih.

 

Dari Mana Mereka

Pelawat sejak 18-04-2010

free counters

Arkib

Pengikut 2

Pengikut

© 2010 Laman Kedah Times Copyright by Kedah Times | Courtesy of Three Column Templates