Jumaat, 16 Mac 2012

Yang Tak Boleh Terima Kenyataan, Jangan Tengok Sampai habis

Anwar Kena Kantoi. Tak Terjawab dia. Bukan benda kecik-kecik, sokong Usaha Keselamatan Israel ..



itu baru KJ.. Itu pun Anwar ada hati nak debat dengan DS Najib.

RPK pun kata Anwar Chicken out...

4 comments:

Tanpa Nama berkata...

aDESS...Muka niH yg Nk bgY PeganG PutraJaya...Muker x berwawasan lnsOng..puihh.!!!!

Tanpa Nama berkata...

ntah...muka musibat mcm ni nk bgi pimpin negara????
asal la tk mati2 ja or tua kutuk ni

Tanpa Nama berkata...

hahaha....cara umngok amat jelas ditunjukkan oleh kj dimana dia mengulangi ayat yg sama sj berkali2...hahaha nmpak sgt xdak idea..sama mcm semua pemimpin2 umngok n cai2 umngok bila berdebat...haaha...lawak gila si kj nie...meroyannnn

Tanpa Nama berkata...

Ye la.. kalau dah point tu anwar ibrahi tak paham2 (seperti anon atas aku), mestila KJ kena ulang2 ayat tu kasi faham. Macam budak2 tadika la.. kena ulang2 bagi masuk. Bezanya, ini budak tadika tua.

Catat Ulasan

DISCLAIMER

Assalamualaikum.

Segala Komen atau kritikan adalah atas tanggungjawab pemberi komen sendiri.

Buat masa kini komen boleh diberikan atas nama Anon, tetapi pihak Kedah Times masih terpaksa menapis komen-komen yang tidak bertanggungjawab.

Harap maklum.

Sekian, terima kasih.

 

Dari Mana Mereka

Pelawat sejak 18-04-2010

free counters

Arkib

Pengikut 2

Pengikut

© 2010 Laman Kedah Times Copyright by Kedah Times | Courtesy of Three Column Templates