Selasa, 17 April 2012

Anwar Bapa Perlembuan Malaysia..


Kalau nak mengundi esok-esok, tolong fikirkan di bawah ni ye.




People crowd around the newly unveiled Proton Preve during its launch in Kuala Lumpur

Ini adalah produk kerajaan semenjak pentadbiran BN di bawah Tun Mahathir sehingga sekarang. Itu belum ambil kira ribuan tenaga kerja yang wujud dengan tertubuhnya PROTON.




Manakala 3 gambar perarakan yang dibarisi anak-anak muda di atas adalah produk pembangkang. Belum ambil kira yang dulu-dulu.

2 BENTUK PRODUK JELAS UNTUK KITA RAMAI-RAMAI PAKAT FIKIR.


GAMBAR SEKITAR PELANCARAN PROTON PREVE. DARI MULA SAMPAI HABIS SIARAN LANGSUNG PELANCARAN CUKUP MEMBANGGAKAN. YANG BERADA DI PENTAS SEMUANYA ADALAH ANAK-ANAK WATAN - MELAYU. MELAYU HEBAT.


SEMENTARA 3 FOTO DI ATAS, MELAYU YANG WAJAR DIPUJI SUDAH MENJADIKAN DIRI MEREKA DITERTAWAKAN ATAS KEBODOHAN MENGIKUT APA SAHAJA YANG DISARAN ANWAR IBRAHIM.


Jasa pembangkang cukup besar dan yang paling banyak adalah dengan menggunakan Melayu menjatuhkan Melayu dan berjaya membuktikan Melayu adalah kaum yang bodoh!



1 comments:

1 Melayu berkata...

Saya mengikuti upacara perasmian PROTON PREVE dari mula sampai tamat.Saya amat kagum dengan gaya tiap tiap Pemimpin departmen didalam Proton dengan cukup confiden memberi penjelasan tanpa sebarang nota dengan begitu jelas dan mempengaruhi ramai bakal bakal pembeli kereta Proton Preve.

They are really very outstanding leaders in their field of motoring.WELL DONE AND SHABAS PROTON !

Catat Ulasan

DISCLAIMER

Assalamualaikum.

Segala Komen atau kritikan adalah atas tanggungjawab pemberi komen sendiri.

Buat masa kini komen boleh diberikan atas nama Anon, tetapi pihak Kedah Times masih terpaksa menapis komen-komen yang tidak bertanggungjawab.

Harap maklum.

Sekian, terima kasih.

 

Dari Mana Mereka

Pelawat sejak 18-04-2010

free counters

Arkib

Pengikut 2

Pengikut

© 2010 Laman Kedah Times Copyright by Kedah Times | Courtesy of Three Column Templates