Ahad, 6 Mei 2012

Balasannya TUNAI di dunia!


Luahan hati seorang ibu terhadap anaknya.

Kepada pengikut-pengikut PKR dan penyokong PAS, apakah anda masih mahu berketuakan seorang yang emaknya pun sudah tidak mahu dia datang melihat mayatnya apabila mati nanti?  Apakah kita masih mahu bersekongkol dengan seorang yang sudah menjadi seperti 'Derhaka' kepada ibunya?

Jika benar seperti apa yang dikatakan ibunya, jauhilah kita dari orang seperti ini. Balasan Allah amat berat dan diberiNya di dunia ini lagi. Marilah kita semua menjauhi dari manusia ini. Kita kembali bersatu menegakkan hak-hak kita dan Islam.


2 comments:

Talhah berkata...

Macam mitos tanggang bila Ibunya menyumpah habis satu kapal jadi batu. Kalau ada tikus dalam kapal tu pun dia jadi batu. Maka sapa-sapa dok dekat Azmin tu hati-hatilah ye.

Tanpa Nama berkata...

SESIAPA YANG TIDAK MENGAMBIL IKTIBAR DI ATAS ...AKAN SENTIASA TERKENANG...SITANGGANG MODEN..SITANGGANG YANG SEMASA SUSAHNYA....SENTIASA MEMULIAKAN IBU KANDUNGNYA ....SEHINGGA APABILA DIRINYA SUDAH MEWAH SUDAH KAYA SUDAH BERKUASA BERPANGKAT....SUDAH EMPUNYA ISTERI CANTIKJELITA....MAKA SI IBU YANG MELAHIRKANYA ..TELAH IA LUPAKAN BEGITU SAHAJA...MALAH MENGHINA IBUNYA......ITULAH AKIBAT NYA KEPALA KERAS SEPERTI BATU..DAN AKHIRNYA TELAH DISUMPAH SERANAH MENJADI SEBENAR BENAR BATU YANG TIDAKBERGUNA.........

BUAT LAH SATU PERINGATAN DAN PENYESALAN....SEKIRANYA SEKALI PUN KITA DIPUNCAK DUNIA..DIPUNCAK KUASA...TETAPI JANGAN LUPA ...DOA SEORANG WANITA BERGELAR IBU KANDUNG SENDIRI SANGATLAH SANGATLAH MUSTAJAB DIMAKBULKAN ILAHI.............TINGGALKANLAH ORANG SEPERTI SI TANGGANG INI..........SEMOGA KITA TIDAK TERKENA NASIB YANG SAMA ATAU TERKENA TEMPIAS NYA PULAK....ITULAH FARDU KIFAYAH.......

Catat Ulasan

DISCLAIMER

Assalamualaikum.

Segala Komen atau kritikan adalah atas tanggungjawab pemberi komen sendiri.

Buat masa kini komen boleh diberikan atas nama Anon, tetapi pihak Kedah Times masih terpaksa menapis komen-komen yang tidak bertanggungjawab.

Harap maklum.

Sekian, terima kasih.

 

Dari Mana Mereka

Pelawat sejak 18-04-2010

free counters

Arkib

Pengikut 2

Pengikut

© 2010 Laman Kedah Times Copyright by Kedah Times | Courtesy of Three Column Templates