Ahad, 3 Jun 2012

Himpunan Hujan dan Kambing Panggang

Jihad ala PAS.

Pengikut disuruh berjihad dengan tidak meninggalkan tempat perhimpunan waktu hujan dan angin kuat, tetapi pemimpin mereka berada dalam aircon meratah kambing panggang.

Pengikut disuruh berjihad untuk pemimpin. Pemimpin meratah harta rampasan bila kejayaan diperolehi. Contoh, gunung Inas, bukit Perak, Bukit di Teloi dan banyak lagi yang sudah menjadi merah akibat kemenangan jihad penyokong. Pemimpin meratah kemewahan.

Tetapi apabila berceramah, semua disuruh berjuang untuk Islam, untuk PAS dan berkorban demi untuk pemimpin.

Maka inilah jadinya ....



1 comments:

Tanpa Nama berkata...

Gamak KT panggil kami pembangkang no, awat hina sangat ka kami yang miskin tapi dalam masa sama kami ni ahli umno yang taat setia? Hangpa nak ka gantung bendera bn bila pru13 nanti? Hangpa cari kami jugak kan? Jangan la hina kami teruk2 sangat sampai cop kami pembangkang semata2 kami ni miskin. Time pru13 nanti hangpa dok ralit keliling tok mukhriz saja, hangpa mana nampak kami dah. Kami tak pernah dendam tapi kami cuma mahukan pembelaan. Apa guna menang sorak kalau kampung tergadai. Kalau kami ni ahli2 umno pun miskin, macam mana hangpa nak bela nasib orang melayu yang lain dan rakyat keseluruhan? Pikiaq la sama, kalau kami ada pencen kami pun tak merempat macam ni.

Catat Ulasan

DISCLAIMER

Assalamualaikum.

Segala Komen atau kritikan adalah atas tanggungjawab pemberi komen sendiri.

Buat masa kini komen boleh diberikan atas nama Anon, tetapi pihak Kedah Times masih terpaksa menapis komen-komen yang tidak bertanggungjawab.

Harap maklum.

Sekian, terima kasih.

 

Dari Mana Mereka

Pelawat sejak 18-04-2010

free counters

Arkib

Pengikut 2

Pengikut

© 2010 Laman Kedah Times Copyright by Kedah Times | Courtesy of Three Column Templates