Ahad, 3 Jun 2012

Komen - SPAM

Kedah Times sengaja 'publish' beberapa komen yang sama untuk artikel yang berlainan. 

Mungkin pihak pembangkang atau mereka yang tidak senang hati dengan Kedah Times sengaja melakukan 'spamming' tersebut.

Tak apa, Kedah Times publish juga dengan harapan pembaca dan pelawat semua dapat menilai sikap dan sifat mereka yang melakukannya.

Tidak tahan dengan penulisan tentang kesalahan, kebobrokan, kejatuhan parti dan pemimpin mereka, mereka komen ikut suka hati dengan harapan Kedah Times dan penyokong kerajaan merasa sakit hati.

Itulah sifat dan sikap mereka. Dendam kesumat senantiasa berada dalam gumpalan darah mereka. Asyik berdendam, maka pelbagai sifat jahat menghambur keluar.

Ajaran Allah yang sebenar mereka tidak mahu praktikkan, sebaliknya yang songsang disukai. Itulah pembangkang!

3 comments:

Tanpa Nama berkata...

Gamak KT panggil kami pembangkang no, awat hina sangat ka kami yang miskin tapi dalam masa sama kami ni ahli umno yang taat setia? Hangpa nak ka gantung bendera bn bila pru13 nanti? Hangpa cari kami jugak kan? Jangan la hina kami teruk2 sangat sampai cop kami pembangkang semata2 kami ni miskin. Time pru13 nanti hangpa dok ralit keliling tok mukhriz saja, hangpa mana nampak kami dah. Kami tak pernah dendam tapi kami cuma mahukan prmbelaan. Apa guna menang sorak kalau kampung tergadai. Kalau kami ni ahli2 umno pun miskin, macam mana hangpa nak bela nasib orang melayu yang lain dan rakyat keseluruhan? Pikiaq la sama, kalau kami ada pencen kami pun tak merempat macam ni.

Tanpa Nama berkata...

Gamak KT panggil kami pembangkang no, awat hina sangat ka kami yang miskin tapi dalam masa sama kami ni ahli umno yang taat setia? Hangpa nak ka gantung bendera bn bila pru13 nanti? Hangpa cari kami jugak kan? Jangan la hina kami teruk2 sangat sampai cop kami pembangkang semata2 kami ni miskin. Time pru13 nanti hangpa dok ralit keliling tok mukhriz saja, hangpa mana nampak kami dah. Kami tak pernah dendam tapi kami cuma mahukan pembelaan. Apa guna menang sorak kalau kampung tergadai. Kalau kami ni ahli2 umno pun miskin, macam mana hangpa nak bela nasib orang melayu yang lain dan rakyat keseluruhan? Pikiaq la sama, kalau kami ada pencen kami pun tak merempat macam ni.

Tanpa Nama berkata...

Gamak KT panggil kami pembangkang no, awat hina sangat ka kami yang miskin tapi dalam masa sama kami ni ahli umno yang taat setia? Hangpa nak ka gantung bendera bn bila pru13 nanti? Hangpa cari kami jugak kan? Jangan la hina kami teruk2 sangat sampai cop kami pembangkang semata2 kami ni miskin. Time pru13 nanti hangpa dok ralit keliling tok mukhriz saja, hangpa mana nampak kami dah. Kami tak pernah dendam tapi kami cuma mahukan pembelaan. Apa guna menang sorak kalau kampung tergadai. Kalau kami ni ahli2 umno pun miskin, macam mana hangpa nak bela nasib orang melayu yang lain dan rakyat keseluruhan? Pikiaq la sama, kalau kami ada pencen kami pun tak merempat macam ni.

Catat Ulasan

DISCLAIMER

Assalamualaikum.

Segala Komen atau kritikan adalah atas tanggungjawab pemberi komen sendiri.

Buat masa kini komen boleh diberikan atas nama Anon, tetapi pihak Kedah Times masih terpaksa menapis komen-komen yang tidak bertanggungjawab.

Harap maklum.

Sekian, terima kasih.

 

Dari Mana Mereka

Pelawat sejak 18-04-2010

free counters

Arkib

Pengikut 2

Pengikut

© 2010 Laman Kedah Times Copyright by Kedah Times | Courtesy of Three Column Templates