Selasa, 19 Jun 2012

Tak boleh menipu setiap masa

Kedah Times papakan artikel dari media arus perdana berkaitan dengan pengundi atas pagar.

Bak kata pepatah, anda boleh menipu setiap masa, tetapi tidak semua akan tertipu dengan penipuan anda.

Semoga PAS dan PKR kembali kepangkal jalan.



3 comments:

Tanpa Nama berkata...

syarat kami pengundi atas pagar untuk kembali undi umno mudah saja, kami tak mau ada lg mat terap pencen dan cikgu pencen dlm umno, apa mcm? boleh terima dak? sayang jugak undi dua tiga kerat dari depa? kalau cmtu takpa la, bersedia la hilang dua tiga juta undi atas pagar. senang kan? :-)

Tanpa Nama berkata...

Buat TN 951. Hang tok sah dok berlakon la. Hang tu memang penyokong Pakatan Laknat. Kalau tak kerana Cikgu hang tu la ni dok dalam hutan pa. Suluh la diri tu sikit. Dalam PAS dan PKR pun bukan tak dak Cikgu pencen. Malah Cikgu Tuisyen pun tak tau malu guna Title Cikgu sebab kononnya nak tunjuk Cikgu sokong depa dan pastinya nak undi Cikgu kan. Dulu dok canang kata la ni UMNO dikuasai orang korporat. Tapi tak mau pulak Cikgu jadi calon UMNO. Sebab tulah saya kata TN 951 ni macam juga ketua-ketua dia. MUNAFIK.

Tanpa Nama berkata...

TN 1006, hang tok sah dok merapu la. setakat mat terap pencen dok berlakon sayang umno tapi seumur hidup berjuang nak dapat pencen lebih saja, baik beramboih dari umno. hangpa ingat mat terap saja yg berjasa kat negara? polis takdak jasa? peniaga takdak jasa? nak dapat pencen lebih tu dari cukai peniaga la ngok. mat terap mmg bodo, tak mcm tudm dan tldm. cikgu pencen non graduate ni bukan cerdik pun, dok dalam umno kira nak balas projek, org pandai nak masuk umno mula takut. macam haram jadah la perangai mat terap pencen dan cikgu pencen ni.

Catat Ulasan

DISCLAIMER

Assalamualaikum.

Segala Komen atau kritikan adalah atas tanggungjawab pemberi komen sendiri.

Buat masa kini komen boleh diberikan atas nama Anon, tetapi pihak Kedah Times masih terpaksa menapis komen-komen yang tidak bertanggungjawab.

Harap maklum.

Sekian, terima kasih.

 

Dari Mana Mereka

Pelawat sejak 18-04-2010

free counters

Arkib

Pengikut 2

Pengikut

© 2010 Laman Kedah Times Copyright by Kedah Times | Courtesy of Three Column Templates