Isnin, 23 Julai 2012

Abby tersenarai dalam senarai ke syurga!

Maka dengan mengisi borang PAS, tersenarailah Abby Abadi dalam list ke syurga.

Dia takut sangat namanya tercicir dari senarai ke syurga. Maka beliau tak perlu risau lagi kerana syurga sudah dijanji.

Tapi Abby perlu fikir kerana belum tentu syurga yang dijanjikan itu adalah syurga Allah. Mungkin juga syurga dajjal.

Jika benar beliau ingin berubah, penuhilah ilmu agama didada. Bukan dengan mengisi borang saja, anda ditauliah untuk berceramah agama.

"Nanti bila dekat SANA..bile kite..ape!..eermmm..disoal..saya kata saya memperjuangkan agama..saya takot nama saya takde dalam senarai hehe!Jadi saya termimpi-mimpi keadaan itu jadi saya rasa macam saya rasa err sangat bersyukur..hari ini saya dapat ermmm..menjalankan tanggungjawab saya sebagai seorang muslimah yang beragama islam (sambil menunjukkan borangnya)"

2 comments:

Tanpa Nama berkata...

Lama kelamaan artis2 ini akan terhantuk lalu terjaga dari mimpi..baru lah mereka tahu yang mana intan yg mana kaca ! < BEKAS AHLI PAS KELANTAN >

Tanpa Nama berkata...

kesian Abby...tersungkur di pintu syurga...

Catat Ulasan

DISCLAIMER

Assalamualaikum.

Segala Komen atau kritikan adalah atas tanggungjawab pemberi komen sendiri.

Buat masa kini komen boleh diberikan atas nama Anon, tetapi pihak Kedah Times masih terpaksa menapis komen-komen yang tidak bertanggungjawab.

Harap maklum.

Sekian, terima kasih.

 

Dari Mana Mereka

Pelawat sejak 18-04-2010

free counters

Arkib

Pengikut 2

Pengikut

© 2010 Laman Kedah Times Copyright by Kedah Times | Courtesy of Three Column Templates