Isnin, 17 September 2012

Baca sebelum Tuduh

Ada beberapa blog BESAR Pro BN menuduh Kedah Times, Merbok Times dan lain-lain blog kecil di Kedah sebagai cepat menerima propaganda puak pembangkang.

Kedah Times bukannya apa, cuma nak tegur bloggger-blogger hebat dan professional ini agar baca dulu apa yang ditulis, bukannya baca tajuk saja dan terus tuduh dengan pelbagai tuduhan.

Kami boleh dihubungi melalui pelbagai kaedah untuk clarify jika kurang faham apa yang cuba disampaikan. Itu kan lebih mudah.

Tetapi mengatakan kami cepat terpengaruh dengan pembangkang adalah amat tidak tepat sekali.

Kami adalah blogger bebas yang tidak terikat dengan sesiapa yang merasakan perjuangan UMNO adalah yang tepat demi untuk Agama, bangsa dan tanahair. Dan kami senantiasa mempertahankan pemimpin-pemimpin nombor satu dan dua negara.

Dulu ada kata kami blogger di Kedah ini Jurassic ... Kini tuduh pula kami sebagai cepat terpengaruh dengan propaganda pembangkang. Beginilah nasib blogger picisan seperti kami. Dah la diserang puak pembangkang, kini blogger pro BN pun serang juga. 

0 comments:

Catat Ulasan

DISCLAIMER

Assalamualaikum.

Segala Komen atau kritikan adalah atas tanggungjawab pemberi komen sendiri.

Buat masa kini komen boleh diberikan atas nama Anon, tetapi pihak Kedah Times masih terpaksa menapis komen-komen yang tidak bertanggungjawab.

Harap maklum.

Sekian, terima kasih.

 

Dari Mana Mereka

Pelawat sejak 18-04-2010

free counters

Arkib

Pengikut 2

Pengikut

© 2010 Laman Kedah Times Copyright by Kedah Times | Courtesy of Three Column Templates