Ahad, 24 Februari 2013

Azizan semakin menjadi-jadi

Dalam pihak pekerja KUIN menuntut kebajikan mereka, Pengerusi KUIN yang juga MB dengan angguh menuduh UMNO sebagai dalang dalam krisis di KUIN.

Sebaliknya beliau tidak pernah mengambil initiatif untuk menyelesaikan masalah pekerja KUIN. Tetapi mencabar mereka untuk mengundurkan diri jika sudah tidak bersetuju dengan cara pentadbir KUIN.

Inilah keegoan yang masih membelanggu MB Kedah. Beliau sentiasa menuduh pihak lain terutama UMNO sebagai segala masalah di Kedah.

Pembinaan Kampus KUIN di Kuala Ketil dijadikan satu kebanggan beliau. Sebaliknya beliau lupa yang KUIN diasaskan oleh kerajaan sebelumnya yang mementingkan perkembangan syiar Islam.

Keegoan ini semakin memakan diri. Dan KUIN terus dilanda masalah.


1 comments:

Tanpa Nama berkata...

Dia tak tau pembinaan KUIN Kuala Ketil tuuuu... dah ada kutu nak heghet dia pi Mahkamah. Dia tunggu lah pelajar yang kena pindah ka Kuala Ketil tu nak buat demonstrasi sebab asrama tak dak dan pelajar-pelajar dan kakitangan yang terpaksa sewa rumah yang terlalu mahal. Ibu bapa pun dah persoal cara MB ni paksa KUIN Kual Ketil di siapkan segera tanpa dia tahu struktur bangunan membahayakan. Ini akan dibawa oleh pihak tertentu ka Mahkamah.

Cakap MB dengan pemberita tentang isu-isu yang ditanya, tok ngah aku kat Tanjung Dawai cakap lagi baguih dari MB. Fasal tu geng Phahrulrazai dok bantai dia kiri kanan.

Catat Ulasan

DISCLAIMER

Assalamualaikum.

Segala Komen atau kritikan adalah atas tanggungjawab pemberi komen sendiri.

Buat masa kini komen boleh diberikan atas nama Anon, tetapi pihak Kedah Times masih terpaksa menapis komen-komen yang tidak bertanggungjawab.

Harap maklum.

Sekian, terima kasih.

 

Dari Mana Mereka

Pelawat sejak 18-04-2010

free counters

Arkib

Pengikut 2

Pengikut

© 2010 Laman Kedah Times Copyright by Kedah Times | Courtesy of Three Column Templates