Selasa, 7 Mei 2013

Dakwaan Tun Lari Adalah Penipuan Wajib Hamba Yahudi

Walaupun amat terlewat menjawab fitnah ini, tapi KedahTimes ingin paparkan juga apa kerana mereka sudah jadi macam tiada agama lagi dalam apa saja perbuatan mereka.

Hattan Tun yang masih berada di Kedah pun mereka katakan yang dia sudah lari kerana kononnya PR akan memenangi PRU13. Malah mereka bertindak seperti yahudi atau munaafikun pada zaman Nabi Muhammad
dulu. Belumpun nabi lakukan sesuatu, mereka sudah menyebarkan berita palsu supaya orangramai hilang kepercayaan kepada beliau.

Dan kini mereka bertindak seperti Yahudi dan Munaafikun tersebut.

Penipuan adalah denyut nadi Pakatan yang diketuai oleh Anwar Ibrahim, hamba yahudi paling taat abad ini.
Bagi memperbodoh-bodohkan penyokong pakatan agar naik semangat dan naik hantu apabila majoriti rakyat yang berakal memberi undi kepada BN dan mengekalkan Kerajaan BN, dicanangkan kononnya keluarga Tun Dr. Mahathir sudah lari meninggalkan negara.

Sebaliknya, Tun Dr. Mahathir dan Beberapa Ahli keluarga datang mengundi dan pihak kami menjadi saksi Tun turun mengundi Di SK Titi gajah.

Jauhi dari memberi undi kepada Pengkhianat Rakyat, yang belum berkuasa sudah menipu dan mempergunakan emosi rakyat untuk kuasa.

2 comments:

Tanpa Nama berkata...

Teruja rasa lihat Dato Najib angkat sumpah jadi PM, dato mukhris angkat sumpah jadi MB kedah, dato Musa Aman angkat sumpah jadi KM Sabah dan yang paling best... Ahmad Yakob angkat sumpah jadi MB kelantan... lepas ni giliran Lim Guan Eng dan lain-lainnya... Dalam rasa teruja tu sebak pula rasa di dada mengenangkan Anwar Ibrahim yang kempunan lagi dan lagi dan lagi untuk angkat sumpah jadi PM... Di saat kawan-kawan dia gembira angkat sumpah dia sibuk nak memprotes keputusan PRU13... Alahai Anwar Al-Juburi... Haramlah kau nak merasa angkat sumpah jadi PM selagi kau tidak berani nak bersumpah lakhnat macam saiful tu.... ko mana ada teloq nak akan sumpah kan...?? kesian aku tengok kau ni tak habis-habis meroyan nak jadi PM.... kah...kah...kah...

1 Melayu berkata...

Anwar baru saja angkat sumpah dihadapan gambar KDYMM Seri Paduka Baginda Yang Di Pertuan Agong.Tak dapat masuk Istana negara depan gambar pun kira ok lah ,pokoknya aku boleh angkat sumpah !

Catat Ulasan

DISCLAIMER

Assalamualaikum.

Segala Komen atau kritikan adalah atas tanggungjawab pemberi komen sendiri.

Buat masa kini komen boleh diberikan atas nama Anon, tetapi pihak Kedah Times masih terpaksa menapis komen-komen yang tidak bertanggungjawab.

Harap maklum.

Sekian, terima kasih.

 

Dari Mana Mereka

Pelawat sejak 18-04-2010

free counters

Arkib

Pengikut 2

Pengikut

© 2010 Laman Kedah Times Copyright by Kedah Times | Courtesy of Three Column Templates