Jumaat, 3 Mei 2013

TAHNIAH PAS KEDAH

Jawapan kepada keghairan PAS yang ingin sangat bersama DAP. Sehingga yang bertudung labuhpun sanggup datang ke rumah pengundi untuk mengedar flyer mempromosi calon DAP.

Jawapan kepada PAS Kedah yang sekarang ini meletakkan bendera DAP di kepala arca-arca yang mereka reka di markaz-markaz PAS ada di bawah.

Jika ini yang PAS hendak, maka elok sangatlah buang saja perkataan Islam dari PAS. Letak parti syiah se Malaysia ka atau parti Agama Se Malaysia.

Tahniah PAS kerana berjaya ditawan DAP.


1 comments:

Tanpa Nama berkata...

MINTAK MAAF LA KALAU AKU PANGGIL PUAK-PUAK LAHANAT NI SEBAGAI LEMBU. HARI TU SATU PUAK DATANG RUMAH AKU NAK KEMPEN. AKU TANYA TIGA SOALAN SAJA. MAKLUMLAH AKU PUN ORANG MENGAJI JUGAK. AKU KATA KAT DEPA. ADA TIGA CIRI ORANG MUNAFIK YANG AKAN MASUK NERAKA LEBIH DULU DARI ORANG KAFIR. PEMBOHONG. TAK AMANAH. TAK TUNAI JANJI. AKU KATA PAS BOHONG BAB MASJID DAN MACAM-MACAM LAGI. PAS TAK AMANAH SEBAB PUSING DUIT JALAN RAYA DAN BOTAKKAN BUKIT DAN GUNUNG. TAK TUNAI JANJI NAK CEGAH MUNGKAR APABILA BAGI BUAT BAR TERBESAR KAT ALOQ SETAR. ITU SAJA BUAH AKU YANG BUAT PUAK-PUAK LEMBU TU BERAMBUS DARI RUMAH AKU.

Catat Ulasan

DISCLAIMER

Assalamualaikum.

Segala Komen atau kritikan adalah atas tanggungjawab pemberi komen sendiri.

Buat masa kini komen boleh diberikan atas nama Anon, tetapi pihak Kedah Times masih terpaksa menapis komen-komen yang tidak bertanggungjawab.

Harap maklum.

Sekian, terima kasih.

 

Dari Mana Mereka

Pelawat sejak 18-04-2010

free counters

Arkib

Pengikut 2

Pengikut

© 2010 Laman Kedah Times Copyright by Kedah Times | Courtesy of Three Column Templates