Rabu, 5 Jun 2013

Budak Kedah Di KL Menganalisa Mahfuz


TUDIAA AIHH!! Kebodohan Pesuruhjaya Pas Berjangkit Pada Blogger Pas Kedah!! #HanyaDiKedah

Lawan Mukriz? kah kah kah...

Dua tiga hari ni, Mc dok belek blog-blog Pas Kedah. Sejak jadi pembangkang, sakan mereka hentam MB baru Kedah ni. Tak kisah la apa isu pun, depa hentam semua. Takdak satu pun benda baik yang BN Kedah buat, semua buruk belaka. Ternyata, jawatan pembangkang di Kedah memang tepat pada Pas.

Cuma dalam banyak-banyak isu dan story, Mc pelik bila depa pertikaikan ada pelaburan masuk ke Langkawi RM 1.2 billion, pelabur dari luar datang nak buat duit di Kedah, dalam bidang pelancongan pulak tu. Apa masalahnya??

Depa bagi alasan, BN tolak pelaburan KUIN tapi sokong pelaburan dalam pelancongan.

Pada blogger Pas yang mangkuk ayun ni, meh sini Mc nak bagitau. Awat sejak jadi pembangkang dan Mahfuz ketua hangpa ni, Mc tengok hangpa makin bodoh? Jangkit penyakit dengan kebodohan Mahfuz SRP tu ka?

KUIN tu Pas Kedah buat projek untuk pendidikan, bagusss.. tapi, apa yang tak bagusnya bila, Pas Kedah buat projek KUIN, bukan cari pelabur luar, tapi hutang BANK!! Sampai kena bayar hutang bank RM46 juta setahun!!

Sudahlah Insaniah Holding yang gaji CEOnya berpuluh ribu sebulan tu gagal bawa masuk pelajar dari luar ataupun dalam negara. Hutang dengan bank pula sampai ratus juta, apakah itu satu pelaburan yang baik?

Sebab tu BN Kedah sekarang bising.. kebodohan Pas, menjejaskan ekonomi Kedah yang lain!

Dato Mukhriz pula bawa masuk projek RM1.2 billion. Bawa duit luar bawa masuk Kedah, bukan kita bawa keluar duit. Mana lebih bijak? Susah betul nak terangkan pada geng SRP pun tak lulus!!

Bab pembalakan pula, yang berhenti hanya projek tebang balak. Kalau tanaman semula tu, rasanya MB teruskan. Jangan la dok buat fitnah banyak sangat ehh. Kami tau projek tanam pokok renek hijau tu, hangpa tanam dulu sebab nak tipu rakyat saja. Takmau bagi nampak kelarah kat gunung-gunung yang hangpa tebang tu kan.

Selamat rakyat Kedah bijak tolak Pas, walaupun saat-saat akhir Pas dok kaver balik penipuan depa tu dengan pelbagai cara, namun pada PRU ke 13 yang lepas, Pas tetap ditolakkk! Banyak bercakap dari bekerja, mana ada orang suka!

McTheory:
Apa kata Pas dok diam-diam.. biar kami pula buat kerja, jangan dok kacau boleh?ads

1 comments:

Tanpa Nama berkata...

Nak heran pa. Puak PAS ni hidup dengan isu dan mencari dan mereka keburukan orang saja. Sebab tu bila jadi kerajaan pun bukan depa tau buat apa. Yang depa tau mengaku projek orang saja. Lepas tebas balak sampai rapat ke bumi. Kerja mereka serang orang untuk tutup busuk taik mereka saja.

Catat Ulasan

DISCLAIMER

Assalamualaikum.

Segala Komen atau kritikan adalah atas tanggungjawab pemberi komen sendiri.

Buat masa kini komen boleh diberikan atas nama Anon, tetapi pihak Kedah Times masih terpaksa menapis komen-komen yang tidak bertanggungjawab.

Harap maklum.

Sekian, terima kasih.

 

Dari Mana Mereka

Pelawat sejak 18-04-2010

free counters

Arkib

Pengikut 2

Pengikut

© 2010 Laman Kedah Times Copyright by Kedah Times | Courtesy of Three Column Templates