Rabu, 12 Jun 2013

Presiden KTPC masih makan Gaji dengan Kerajaan pimpinan UMNO

Lihat betapa professionalisma Presiden KTPC yang masih lagi memegang jawatan sebagai orang nombor SATU di KTPC, pengurus KHTP.

Malamnya beliau hilang taraf professionalnya dengan menghentam kerajaan yang membayar gaji bulanan dan segala elaun yang berkaitan. Sumber duit adalah dari Kerajaan Pusat.

KHTP adalah ibarat anak dan bapa. Apabila anak nak buat sesuatu projek, maka anak ini akan minta duit dari bapa untuk melaksanakan projek tersebut. Apabila projek siap, maka hasil jualan atau keuntungan serta modal diambil semua oleh anak. Bapak tidak dibayar balik satu sen pun.
Itulah KHTP yang dimanjakan oleh kerajaan pusat. Hasil dari penjualan dan sebagainya, KTPC (pengurus KHTP) boleh membelanjakan semua duit tersebut tanpa ada gangguan atau teguran dari pusat. Mereka bebas melakukan apa saja.

Bebas tidak bermakna siang datang ke ofis milik kerajaan yang membayar gaji dan malam keluar berdiri atas pentas mengutuk, mencaci, menyalahkan serta menfitnah kerajaan yang memberi segala kemudahan kepada beliau.

Tapi inilah sikap Presiden KTPC yang malamnya macam murai putus ekor berkokok tidak ketahuan menyalahkan kerajaan BN tapi pada siangnya menikmati segala kemudahan yang diberikan oleh kerajaan yang sama.

Tontonlah Presiden KTPC yang sentiasa bercakap tentang professionalisma depan pekerjanya. TAPI jangan percaya sudah la.



ads

1 comments:

Mat Lebai Kundoq berkata...

Macam haram jadah!Buang sajalah!Dengaq kata dok bagi hadiah spenda kat staf pmpn saja..macam pelaq!Macam ni dok nak simpan lagi?Butoh pak hampa puak PAS oi...mengata ceruk lagu nilah...makan gaji BN bayaq, belakang pusing hampa berkoko macam haram jadah Sobri ni!mangkaq!

Catat Ulasan

DISCLAIMER

Assalamualaikum.

Segala Komen atau kritikan adalah atas tanggungjawab pemberi komen sendiri.

Buat masa kini komen boleh diberikan atas nama Anon, tetapi pihak Kedah Times masih terpaksa menapis komen-komen yang tidak bertanggungjawab.

Harap maklum.

Sekian, terima kasih.

 

Dari Mana Mereka

Pelawat sejak 18-04-2010

free counters

Arkib

Pengikut 2

Pengikut

© 2010 Laman Kedah Times Copyright by Kedah Times | Courtesy of Three Column Templates