Rabu, 12 Jun 2013

Professionalisma PAS tidak Wujud

Dalam sehari dua ini KedahTimes banyak tertumpu kepada KHTP yang masih dibawah pimpinan yang mengaku mereka sangat professional. 

Mereka yang ibarat pokka yang sentiasa bertukar warna. Kalau dulunya pokka berwarna hijau, kini pelbagai warna boleh kita temui. Ada yang warnanya sudah melebihi warna bendera BN, ada yang merahnya melebihi merah bendera UMNO. Hebat!

Jika dulu mulut mereka sentiasa memcerca serta memaki UMNO atau BN dalam setiap masa tidak kira tempat, kini mereka bercakap yang mereka adalah professional. 

Jika mereka terlalu professional, kenapa lantikan mereka ke jawatan besar di KTPC adalah atas dasar penglibatan hebat mereka dalam politik.
Inilah hipokrit taraf tertinggi puak-puak pokka hijau yang cuba hidup mewah dengan bertukar warna dan cakap. Dulu UMNO adalah kurap yang amat busuk sekali, tapi hari ini kurap itulah uang mereka jilat dan sayangi.

Jika tidak percaya siapa mereka ini, tonton video pendek ini. Inilah Presiden KHTP yang ada sekarang yang bercakap tentang professionalisma, walhal pada satu masa dulu politik, pentadbiran dan sebagainya dicarca merbakan demi menunjukkan yang PAS adalah yang terbaik.


Hari ini apa jadi pada PAS, tuan Presiden? ... Jika tidak percaya yang itulah presiden yang dibayar gaji puluahn ribu oleh Kerajaan pimpinan UMNO, KedahTimes boleh berikan lagi link tentang sifat pokka hijau ini. Itupun kalau sudi menontonnya.



ads

0 comments:

Catat Ulasan

DISCLAIMER

Assalamualaikum.

Segala Komen atau kritikan adalah atas tanggungjawab pemberi komen sendiri.

Buat masa kini komen boleh diberikan atas nama Anon, tetapi pihak Kedah Times masih terpaksa menapis komen-komen yang tidak bertanggungjawab.

Harap maklum.

Sekian, terima kasih.

 

Dari Mana Mereka

Pelawat sejak 18-04-2010

free counters

Arkib

Pengikut 2

Pengikut

© 2010 Laman Kedah Times Copyright by Kedah Times | Courtesy of Three Column Templates