Isnin, 7 Oktober 2013


UMNO perlu diutamakan. Peribadi pemimpin UMNO perlu bersih dan tiada bermasalah.

Mesej ini dibawa oleh Calon No 5 untuk Naib Presiden UMNO. Mesej inilah yang juga didambakan oleh marhain yang inginkan UMNO bersih, kuat dan terus relevan membawa orang Melayu Islam ke era gemilang.

Jika ada pemimpin yang boleh membawa UMNO ke era seperti yang didambakan, kenapa perlu perwakilan UMNO menolaknya. Jika kita semua sayangkan Aliff Baa Taa, maka adala menjadi tanggungjawab kita untuk memilih pemimpin sebegini.

Jika kita semua merasakan yang perjuangan kita adalah ikhlas untuk agama bangsa dan negara, maka menjadi kewajipan kita untuk memilih pemimpin berwibawa. Dan pemimpin tersebut ialah calon bernombor 5 untuk Naib Presiden UMNO.

Markain memberi baiah kepada pemimpin yang ikhlas berjuang. Marhain memberi amanah kepada pemimpin yang menyerahkan dirinya kepada ALlah dalam menunaikan tanggungjawab yang dierahkan. Maka Calon bernombor 5 untuk Naib Presiden perlu dibaiahkan.

Ayuh semua perwakilan UMNO seluruh negara, kita jadikan UMNO satu wadah perjuangan yang kuat demi untuk anak cucu kita. Kita jadikan UMNO sebagai tonggak perjuangan Melayu dan Islam di Malaysia. Kita jadikan UMNO untuk mencorak masa depan Melayu dan Islam di Malaysia.

Maka dengan itu kita perlu Berani Berubah. Berubah kepada yang lebih baik. Berubah kepada yang diredhai Allah.






ads

0 comments:

Catat Ulasan

DISCLAIMER

Assalamualaikum.

Segala Komen atau kritikan adalah atas tanggungjawab pemberi komen sendiri.

Buat masa kini komen boleh diberikan atas nama Anon, tetapi pihak Kedah Times masih terpaksa menapis komen-komen yang tidak bertanggungjawab.

Harap maklum.

Sekian, terima kasih.

 

Dari Mana Mereka

Pelawat sejak 18-04-2010

free counters

Arkib

Pengikut 2

Pengikut

© 2010 Laman Kedah Times Copyright by Kedah Times | Courtesy of Three Column Templates