Khamis, 28 November 2013

Jeff OOI : Sapa yang Kucing Kurap Sebenarnya

KedahTimes nak sentuh sikit tentang orang besar Kepala di Pulau Pinang yang apabila naik angin sanggup hambur apa saja keluar dari mulut mereka.

Jeff Ooi yang menjadi pujaan ramai penyokong PR samada dari kalangan PKR atau PAS atau DAP sendiri, tanpa segan silu menghamburkan kata-kata yang penjawat awam yang datang menhadiri mesyuarat beliau sebagai kucing kurap. Dan kucing kurap yang dimaksudkan itu kebanyakkannya dari kalangan orang Melayu dan India serta sedikit saja orang Cina.

Untuk pengetahuan Jeff Ooi, kucing kurap inilah yang berbakti untuk menjadikan kehidupan orang-orang elit macam Jeff Oii hidup senang dan lenang. Kucing Kurap inilah yang mengutip sampah yang busuk di depan rumah Jeff Ooi. Kucing kurap inilah yang juga menggerakkan jentera negara.

Tanpa disedari Jeff Oooi sendiri telah mendedahkan siapa dia sebenarnya. Jeff Ooi adalah seorang rasis yang berstatus BABI Kurap yang hidupnya sentiasa berkubang dalam selut yang penuh tahi. Sebab itulah dia sentiasa menganggap orang lain sama status dengan nya.
Bayangkan jika DAP memerintah Malaysia, seluruh jentera penjawat awam akan dilabel oleh Jeff Ooi sebagai kucing kurap. Seluruh penjawat awam yang rata-ratanya orang Melayu dan Islam dianggap anjing kurap.

KedahTimes menyeru kepada penyembah-penyembah PAS, PKR dan DAP, sedarlah diri kita. Kita orang bermaruah, beragama dan bangsa yang wujud atas kekuatan Perpaduan diantara pelbagai kaum, tolaklah orang seperti ini. Tolaklah parti RASIS seperti DAP ini.

Ingat DAP, ingat BABI KURAP!

ads

0 comments:

Catat Ulasan

DISCLAIMER

Assalamualaikum.

Segala Komen atau kritikan adalah atas tanggungjawab pemberi komen sendiri.

Buat masa kini komen boleh diberikan atas nama Anon, tetapi pihak Kedah Times masih terpaksa menapis komen-komen yang tidak bertanggungjawab.

Harap maklum.

Sekian, terima kasih.

 

Dari Mana Mereka

Pelawat sejak 18-04-2010

free counters

Arkib

Pengikut 2

Pengikut

© 2010 Laman Kedah Times Copyright by Kedah Times | Courtesy of Three Column Templates