Khamis, 3 April 2014

Anwar mengajar pengikutnya berbuat JAHAT

Seperti dalam artikel yang lalui, KedahTimes paparkan perangai dan keburukan Anwar melalui pendedahan sahabat-sahabat serta penyokong kuat beliau.

Pelbagai sifat buruk dan perbuatan 'cakap tidak serupa bikin' Anwar membuatkan mereka meninggalkan beliau. Ini diakui sendiri oleh mereka dan mereka mengingatkan yang lain-lain supaya berhati-hati dengan Anwar Ibrahim.

Bangunan UMNO Kedah disebur cat oleh puak Anwar
Kini yang tinggal bersama Anwar ialah mereka yang masih tegar dan tidak mahu menerima nasihat atau amaran bekas-bekas kawan atau pengikut Anwar. Mereka telah diselubungi dengan sifat kemarahan dan kebencian terhadapa sebuah parti iaitu UMNO. Mereka diajar dan sering ditanamkan dalam fikiran yang UMNO itu ibarat tong taik. Siapa yang berada didalamnya, maka taiklah mereka.

Inilah yang ditanam oleh Anwar dan dibantu oleh DAP terhadap pengikut-pengikut mereka.

Nilai-nilai budaya Melayu dan keislaman sudah dikikis secara halus keluar dari hati pengikut mereka. Cuma mereka belum makan daging babi saja lagi. Mereka sudah berperangai macam Cina DAP.... semuanya halal asalkan matlamat tercapai.







Bahagian hadapan yang disembur cat gara-gara kebencian yang ditanam
di dalam hati pengikut Anwar

Kembalilah kita kepada budaya Melayu dan ajaran Islam yang sebenar. Bukannya ajaran Anwar Ibrahim!

Semoga kita selamat dunia dan akhirat.


ads

1 comments:

QalamQabut berkata...

Ini yang aku selalu cakap... Orang PKR ni punya otak tak stabil. Pandai tulis RE4MASI 2.0 tapi tak pandai fikir nak tulis kat mana. Tak sampai satu hari dah orang padam. Sia-sia saja...

Sepatutnya tulis di dinding rumah Anuwar... Baru tepat...
Atau di kereta dia... Itu baru dikatakan menghayati perjuangan...

Kan? kan? kan?

Catat Ulasan

DISCLAIMER

Assalamualaikum.

Segala Komen atau kritikan adalah atas tanggungjawab pemberi komen sendiri.

Buat masa kini komen boleh diberikan atas nama Anon, tetapi pihak Kedah Times masih terpaksa menapis komen-komen yang tidak bertanggungjawab.

Harap maklum.

Sekian, terima kasih.

 

Dari Mana Mereka

Pelawat sejak 18-04-2010

free counters

Arkib

Pengikut 2

Pengikut

© 2010 Laman Kedah Times Copyright by Kedah Times | Courtesy of Three Column Templates