Jumaat, 25 April 2014

Trojan Horse dalam BN?

Fasal 3.3 Menegak, mempertahan dan mengembangkan Islam, agama rasmi negara serta menghormati prinsip kebangsaan beragama

Maka dengan itu UMNO tidak pernah menolak Hukum Hudud. Walaubagaimanapun ianya tertangguh kerana ada banyak perkara yang perlu dilakukan seperti pemahaman sepenuhnya hukum tersebut dan sebagainya.

Ini diperkukuhkan lagi dengan kenyataan Presiden UMNO.


Tapi dalam Presiden UMNO telah secara terangan tidak menolak Hukud, ada parasit dalam BN yang cuba menjadi hero Cina.

Jika benar ini adalah tindakan Tan Keng Liang dan Gerakan, maka beliau sedang menconteng arang di muka Presiden UMNO dan Pengerusi BN yang baru saja menyentuh tentang sokongan UMNO kepada Hudud. Malah dalam Dato Seri MB Kedah berjinak-jinak dengan sekolah-sekolah agama pondok, beliau menconteng arang di muka MB Kedah.

Apakah tujuan Tan Keng Liang dan Gerakan ini? Ingin mendapat sokongan Cina?

Cina tidak pedulipun tentang Hudud, mereka hanyalah ingin menguasai ekonomi dan kuasa politik di Malaysia.

Ingin merosakkan sokongan Melayu kepada UMNO?

Mungkin juga kerana selama ini UMNO menyerang PAS kerana bersahabat dengan DAP yang menentang hudud, sebaliknya kini Gerakan memberi keuntungan politik kepada PAS untuk menyerang UMNO kerana berkawan dengan penentang Hudud, Gerakan.

Permainan apakah ini? Gerakan tidak mendapat sokongan pun di Kedah, tapi nampaknya mereka cuba nak menjadi hero. KedahTimes kata " Boleh belah la Gerakan".

ads

2 comments:

Tanpa Nama berkata...

yg bodohnye ialah bangsa melayu ku sendiri..melayu sama melayu bermusoh2an...tp bangsa kafirin tunjuk jempol..peluang baik utk merintah malaysia di msa depan..masatu lah baru org melayu sedar akan kebodohan..tapi sudah terlambat..bila perlembagaan dipinda..itu lah yg org melayu berkehendak..sekarang pun ekonomi dah pehak kafirin pegang anak2 melayu cuma jd pekerja kat supermarket sama ade anak org UMNO, PAS PKR kat sini pun dah nampak subahat dapat gaji pun duit haram tapi xnampak atau pura2 xnampak..sebab kat gedong perniagaan kafirin tu ade jual benda haram, kalux percaya cuba tengok sendiri..jadi kuli sepanjang hayat kat puak kafirin menjadi kebanggaan anak2 melayu...semangaat kekitaan telah luntur..jati diri xde dlm diri..kafirin jual dadah yg makan pun ramai anak melayu..yg kaya jual dadah kafirin anak melayu layu di tanah air sendiri..dek kebodohan sendiri...wallahhuaalam..

Tok Janggut berkata...

Ada pegawai KCS Melayu pun rasuah.Buka lesen judi pada Cina untuk pelingkup anak melayu.
Apa jadi di Kulim,Mahang,Padang Serai,Lunas.
Pegawai Melayu yang buta hati.
Ada YB Melayu buat apa.Ada EXCO Melayu buat apa.
Sokong JITU diadakan.Jangan JITU jadi kepala batu.
Sedih ada KCS Melayu yang suka ho ha ho ha sana sini.
Pusat hiburan bercambah.

Catat Ulasan

DISCLAIMER

Assalamualaikum.

Segala Komen atau kritikan adalah atas tanggungjawab pemberi komen sendiri.

Buat masa kini komen boleh diberikan atas nama Anon, tetapi pihak Kedah Times masih terpaksa menapis komen-komen yang tidak bertanggungjawab.

Harap maklum.

Sekian, terima kasih.

 

Dari Mana Mereka

Pelawat sejak 18-04-2010

free counters

Arkib

Pengikut 2

Pengikut

© 2010 Laman Kedah Times Copyright by Kedah Times | Courtesy of Three Column Templates