Khamis, 21 Mei 2015

#SupportTunMahathir : TPM sudah Bersuara.

Orang nombor dua pun sudah bunyi tapi nombor satu masih diam diri. 

PM ingat dengan mengambil masa untuk rakyat lupa, dia boleh selamat dengan 1MDB? Dengan berdiam diri dan menyerah kepada orang bawahan Pejabat PM menjawab, ianya semakin parah.

TPM sudah berbunyi. Jadi perlulah PM buat sesuatu.

Tetapi KedahTimes merasakan yang ianya sudah terlambat untuk PM buat sesuatu. Cuba yang belum terlambat ialah #UndurNajib.

Isunya besar, isunya problem.....Saya nak ambik kesempatan tentang soal ini saya yakin kalau tidak diatasi segera akan membawa kita ke bawah. Saya Pengarah Pilihanraya bagaimana saya nak menghadapi dan saya bertanggungjawab. 

"Saya tak boleh terfikir bagaimana dalam tempoh yang begitu singkat syarikat yang ditaja boleh menanggung hutang sebanyak 42 billion". 

"Kenapa lembik sangat buang la kalau staf 1 MDB melakukan kesalahan tapi tidak buat juga. Macam mana kita hendak menghadapi rakyat dengan masalah sebesar ini. Saya akan jadi pengarah pilihanraya bagaimana saya nak menjawab dengan pengundi".

"Dalam MT juga saya dah bagitau presiden buang staf 1 MDB yang melakukan kesalahan tapi tak buang juga. Bukan itu sahaja panggil polis siasat ambik tindakan, kalau tak buat begiru ini akan membuat kita jatuh ke bawah"

"Ini tidak tak pa lah sikit masa tak boleh"

Ini tidak tuduh saya berkomplot dengan Tok Pa, Tun Daim, Dato Nazri  untuk menjatuhkan Presiden di Milan sedang itu semua fitnah. 


ads

0 comments:

Catat Ulasan

DISCLAIMER

Assalamualaikum.

Segala Komen atau kritikan adalah atas tanggungjawab pemberi komen sendiri.

Buat masa kini komen boleh diberikan atas nama Anon, tetapi pihak Kedah Times masih terpaksa menapis komen-komen yang tidak bertanggungjawab.

Harap maklum.

Sekian, terima kasih.

 

Dari Mana Mereka

Pelawat sejak 18-04-2010

free counters

Arkib

Pengikut 2

Pengikut

© 2010 Laman Kedah Times Copyright by Kedah Times | Courtesy of Three Column Templates